dinsdag 11 december 2007

Week 50-1

Dit is de fontein bij de westelijke ingang. De ingang ligt aan de linkse kant.
Het was een druk dagje vandaag: 's morgens repetitie (allerlei stukken o.a. Finlandia, Masquerade en Einladung zum Tanz). 's Middags gaan lunchen bij de Italiaan met Roddy en Toshi (de basspeler). Vervolgens koffie drinken bij Toshi thuis met Ai en Qiao erbij. Daarna 2 Japanners (Toshi en Ai dus) ingemaakt met Tekken (een computerspelletje). Hahaha!
Naar Roddies huis geweest omdat hij z'n concertblouse nog moest wassen....... Gewacht tot de blouse opgehangen kon worden en vervolgens met Ai samen naar de voetmassage geweest.
Hierdoor hadden we geen tijd meer voor het avondeten want we waren om 18.00 uitgemasseerd en de concertbus vertrok om 18.30. We hebben dit opgelost door in Xinghai "cup-a-soup" te maken. Het concert was ook best lang met veel verschillende stukken. Om 22.00 kwam Qiang mij ophalen en nu ben ik lekker rustig alleen thuis. Pffffff, even chillen!
Morgen moeten we in een middelbare school spelen. 's Middags repetitie en 's avonds om 19.30 concert. Daarna blijf ik bij Qiao logeren, dan hoeft Qiang me niet op te halen en kan ik ook een keer gezellig met "de rest" mee. Morgen geen blogje dus.
Tot woensdag!

Geen opmerkingen: