dinsdag 18 december 2007

Week 51-1

Hallo, vandaag ben ik ziek :(
Ik heb zelfs de repetitie niet af kunnen maken. Die was trouwens wel heftig: even het 2de en 3de pianoconcert van Prokofiev instuderen......ik zou bijna hopen dat de kandidaten die die werken spelen niet door de voorrondes komen, maar dat vind ik niet eerlijk dus we zien wel. O ja, we spelen deze week als begeleiding bij een pianoconcours. Alle grote pianoconcerten staan op het programma (Beethoven, Brahms, Schumann, Tcaikovsky, Rachmaninov.....).We horen morgenmiddag pas wat we morgenavond moeten spelen. Chrit, Bettie, Jack en Jolien gaan morgen naar Macau. Wat ze vandaag gedaan hebben weet ik niet.

1 opmerking:

Rieki zei

Wat jammer dat je je nu niet zo lekker voelt nu pap en mam in China zijn. Wordt maar gauw beter.
Leuk dat je vertelt dat ze goed zijn aangekomen. Wens ze maar een heel fijne vakantie van ons.

Groetjes
Thei en Rieki