donderdag 20 december 2007

Week 51-3

Hier een fotootje van afgelopen zondag. Pap en ik op de arrenslee bovenop "the Peak" in HongKong (het waaide inderdaad behoorlijk). Net zijn we gaan uiteten. Tja, ik klink een beetje als een kapotte grammofoonspeler; het was weer eens erg lekker. Ik heb niet zoveel gegeten want dat zag mijn maag toch niet zo zitten. Ik heb zelfs "maar" twee St. Jacobsschelpen op; een historisch dieptepunt. Na het eten zijn we terug naar huis gelopen. Dat was goed te doen want het restaurant ligt schuin aan de overkant van de rivier.
Vandaag komt er een nieuw item bij op deze blog: de gastblog. Vandaag de eerste aflevering door Bettie.

1 opmerking:

Gledwood zei

Dat is een wel lekker foto!

Hallo!

Hoe gaat het met je?!?

Mijn naam is Gledwood
en ik sprek een beetje nederlands.

Mijn twee vriends Nicole en Vincent zijn uit Amsterdam naar Adelaide in Australien gaan... daar is het ook wel lekker.

OK! Tot later!

Van
Gledwood
"Vol 2"...

;->...