maandag 24 december 2007

Week 51-7

We zijn vanmorgen bij de Chen tempel geweest. Deze tempel is gebouwd om de voorvaderen van de familie Chen te eren. We waren er met "iedereen". Na de lunch zijn Wim, Cilian en Samuel met mij meegegaan in een taxi richting XingHai. Hun hotel lag redelijk op de route en ze zijn daar afgezet om even te relaxen. De repetitie was wel OK. 's Avonds zijn W, C en S even naar de repetitie komen luisteren. LangLang was er ook. Hij speelt heel mooi (naar mijn bescheiden mening). Om 21.00 waren we klaar. Het heeft vandaag voor het eerst in 2 maanden ofzo geregend (eigenlijk regent het nu nog altijd.). "Ze" zitten op de bank naar Cast away (de film met Tom Hanks op een onbewoond eiland) te kijken. Morgen is het kerstconcert. Ik speel 1ste klarinet in het nieuwe pianoconcert van Nigel Hess (er zit maar 1 klarinet in). Het gaat op zich goed maar ik ken het stuk nog net niet goed genoeg om helemaal ontspannen te spelen (EEN,2,3,4, TWEE,2,3,4,DRIE,2,3,4 enz........). We hebben morgenmiddag nog een doorloop.
Vandaag komt er geloof ik geen gastblog want ze zitten helemaal in de film.......

2 opmerkingen:

Unknown zei

聖誕快樂和一新年好

of

圣诞快乐和一新年好

ik weet niet of dit helemaal goed is dus nog ff op zijn nederlands Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.

Anoniem zei

He Joke en Haiwen en alle aanwezige familie en vrienden!

Prettige kerstdagen! Een 'echte' kaart is onderweg...

Groetjes, Stefan en Cyrina