zondag 23 december 2007

Week 51-6

Hallo allemaal! Hier weer eens een blogje van mij.
"Ze" zijn nu met Hw, Qiang en een vriendin, Wim, Cilian en Samuel naar de dierentuin. Hw's ouders hebben voor vandaag en morgen een busje met chauffeur gehuurd om iedereen vervoerd te krijgen. Ik kon helaas niet mee omdat ik vanmiddag moet repeteren. Vanmiddag repeteren we samen met het China Philharmonic; het andere symfonie orkest van onze vaste dirigent. Ik heb mijn oordopjes alvast in de koffer gestopt want volgens mij wordt dat behoorlijk veel lawaai straks. Denk bijvoorbeeld aan Pini di Roma in dubbelle bezetting (auw, dubbelle trompetten achter mij.......). Het werkt zo: van de ouverture en Pini worden alle partijen, behalve het slagwerk gedubbeld. De twee pianoconcerten met LangLang worden alleen door "ons" begeleid. Dit ook even als antwoord op de ontvangen vragen. Het gaat hier om het kerstconcert op maandagavond. We gaan vandaag voor het eerst aan Pini repeteren, dat mag ook wel 2 dagen voor het concert! Na de repetitie gaan we met beide orkesten uiteten. Ik ga wel op tijd naar huis want ik heb Wim, Cilian en Samuel nog niet gezien omdat ik gisteravond ook moest repeteren.
Grrr, gisteravond wilde ik gaan douchen maar het warme water deed het niet. Wat blijkt: het vonkapparaat van onze geiser werkt op batterijen en die waren nagenoeg op.....Hw's vader is vanmorgen al langsgeweest om ze te vervangen. Ik ga zo dus nog maar eens een douchepoging wagen.
Hoije!

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Joke en HW,

onze beste wensen voor fijne feestdagen en een in alle opzichten goed 2008.
Een poging om onze kerstkaart hier te plakken mislukte. Die stuur ik nu naar het adres van Jokes vader; die kan wellicht bij jullie zijn mail ophalen. Het ziet er heel gezellig uit dit familiegebeuren. Ik ben op een idee gebracht: ik ga de Pini op mijn iPod zetten. Dan hoor je tenminste wat in de tram.

Hartelijke groeten, ook van Willem, Albertine