woensdag 30 januari 2008

"Radiostilte"

Het was even een paar dagen stil op deze blog. Dit komt door mijn spontane plan om in Nederland te komen "overwinteren". Het ging als volgt afgelopen zondagmorgen:
Ik: "Zo wat gaan we doen in de komende 2 weken want ik heb vankantie."
Haiwen: "Uhm ja, ik moet gewoon werken dus we kunnen niet weg."
Ik: "Zal ik dan maar naar Nederland gaan?"
Haiwen: "Ja dat is goed, zullen we nu maar een kaartje boeken dan?"
Ik: "OK!"
Zo gezegd zo gedaan. Spontane actie he? Op maandagavond had ik nog concert en nu zit ik in Geleen "bie de pap en de mam" te bloggen! Ik ben dinsdagmorgen uit Guangzhou vertrokken.
Alle mensen die Guangzhou niet uit kunnen slapen nu in een enorme hal tegenover het station. In Guangzhou is het wel erg koud (5 graden maar) maar doen alle spoorwegen het prima. Het probleem is de sneeuw iets noordelijker waardoor de bestemmingen niet bereikbaar zijn. Vandaar dat ze in Guangzhou moeten wachten anders komen ze onderweg in de trein vast te zitten. Heel vervelend als je het hele jaar gespaard hebt om een paar dagen terug naar huis te kunnen.
Maar even iets anders: als je even wil bijkletsen of op bezoek komen, kan dat natuurlijk. Ik ben te bereiken op: 046-4751378 (pap en mam) of 06-14443032. Volgende week zondagmorgen (10 feb) ga ik weer naar China. Ik kom dan op de 11de aan en de 12de moet ik weer werken.

2 opmerkingen:

annet zei

joe hoe joke

groetjes van jullie bijna buurvrouw
annet super zo snel dat jullie een vliegticket regelden, we zien elkaar soon
doei

Anoniem zei

he Jo!
Deze zondag wat afspreken?
ik wilde zowiezo bellen...

groetjes Maya