zaterdag 26 januari 2008

Tijl

Fieuw, dat zit er weer op! Het ging erg goed maar ik was wel behoorlijk zenuwachtig. Het helpt natuurlijk ook niet dat je pas in het laatste stuk in actie komt! Veel te veel tijd....Ik had vandaag mijn electronische "hittepit" meegenomen zodat ik in ieder geval niet met bevroren vingers aan het concert moest beginnen. Door enige spanning waren ze op het einde toch weer koud maar ja. Mijn collega's waren zeer tevreden over mijn spel (ik ook, hahaha, al heb ik toch wat te veel kaakspanning gebruikt zodat mijn lip nu pijn doet). Tijdens de repetities heb ik mijn embouchure goed onder controle kunnen houden.
Morgen om 14.30 gaan we repeteren voor een concert op maandagavond. Dit keer voor bollebozen van de provincie. Daarna is het vakantie!!! Bij jullie trouwens ook bijna weer he?
*Is ut leedje al oetgekoze? Alaaf!*

1 opmerking:

Paul en Annemie zei

Jao, Venlo haet gewonne!!!!!Mit ut leedje: Ut kriebelt.
Hoie