maandag 14 januari 2008

Verrassing!

Ik ben nu in mijn hotelkamer in Nanchang. Er staat hier gewoon een computer op de hotelkamer. Dat heb ik nog nooit eerder gezien! Ik deel deze kamer met Qiao (de fluitiste). We kregen vandaag pas om 16.00 lunch. Vanavond kunnen we aanschuiven bij een buffet tot 21.30.
De vlucht is goed verlopen. We hadden geloof ik een half uur vertaging. Het vliegtuig was van het model "drie stoelen aan beide kanten van het pad".
Het is erg koud en mistig hier. Het is nu al donker (18.00). De temperatuur bedraagt 0 graden. Dat is wel even wennen maar eigenlijk ook wel lekker! Ik heb voor de eerste keer mijn winterjas aangehad vandaag. Goed, ik ga even wat yogaen op het bed. Roddy en Qiao zijn naar de supermarkt dus nu heb ik even rust ;)
Groetjes uit Nanchang!

1 opmerking:

Anoniem zei

Geniet van de kou!
Is er geen sneeuw?

Groetjes, Cyrina