zaterdag 5 januari 2008

Week 1-5


Nounou, hehe, poepoe, jongejonge........daar zit ik dan weer helemaal alleen achter de computer.
Als mijn berekeningen kloppen, vliegen ze al een hele tijd boven Rusland. We zijn vanmorgen om 6.00 (!) opgestaan. Om 7.00 zijn Jack en Hw met de koffers in de auto naar de bushalte gereden terwijl ik met pap, mam en Jolien de taxi heb gepakt. Bij aankomst stond er al een bus vertrekklaar maar de koffers waren er nog niet. Ze kwamen best snel aan en en toen kon de bus alsnog genomen worden. Na veel gezwaai was de terugreis dan toch echt begonnen.
Vandaag hoef ik niet te werken. Nu merk ik dat ik best moe ben van een paar drukke weken (niet alleen bezoektechnisch maar voornamelijk ook werktechnisch!!).
In de afgelopen weken hebben we met het orkest de volgende stukken gespeeld:
  • Bernstein-Candide
  • Saint-Saens-Dance Macabre/Introductie en Rondo Capriccioso
  • Gershwin-Summertime
  • Verdi-E strano (La Traviata)
  • Brahms-Hongaarse dansen 1,3 en 10
  • Berlioz-Roman Carnival
  • Elgar-Pomp and circumstance no. 1
  • Bizet-Danse Boheme (Carmen)
  • Wagner-Ride of the Falkyre
  • Tchaikovsky-Waltz from Eugene Onegin
  • 在东山顶上, 大红公鸡 en 青藏高原 (Chinese liedjes)
  • ?-FiddleFaddle
  • Monti-Czardas
  • Resphigi-Pini di roma
  • M.Hess-Queen Mother pianoconcert
  • nog een paar andere werken die me nu niet te binnen schieten
And last but not least, de hit der nieuwjaarsconcerten:
  • Strauss-Radetzkymars
Morgen hebben we weer een "businessconcert" ergens in de stad (ik kon niet lezen waar dus ik ga morgen naar de compound om de orkestbus te pakken). Het programma is mij onbekend het is dus meer een "verrassingsconcert". Gelukkig is het concert al om 14.30.
Jolien is trouwens vandaag jarig, wel 31 uur lang! Gefeliciteerd!

Geen opmerkingen: