zondag 6 januari 2008

Week 1-6

Hallo allemaal, het is hier nu bijna 17.00 uur en ik ben net thuis van het concert. Dat bleek vandaag een educatief concert te zijn en ik hoefde alleen de laatste 3 stukken te spelen. Dat waren: vioolconcert "the butterflylovers", eerste deel van de vijfde van Beethoven en uiteraard de Radetzky. Om 9.30 heeft Hw mij naar de orkestcompound gebracht. Wel een lange dag zo hoor; eerst naar de bus toe rijden, vervolgens naar de zaal tuffen (midden tussen ons huis en de compound in), wachten op de repetitie, wachten op het eten, wachten tot de stukken aan de beurt zijn tijdens het concert.......ik werd er behoorlijk suf van. Goed nieuws is wel dat ik lekker veel heb kunnen lezen tussendoor ;)
Vanavond heeft Mickey nog klarinetles. Volgende week hebben we 3 businessconcerten en een symfonisch concert (op zaterdag). Dit keer speel ik in het vioolconcert en hoef ik daarvoor lekker weinig te repeteren. We hebben vakantie van 29 jan tot 11 feb. Dit in verband met Chinees nieuwjaar. Ik weet nog niet of we weggaan want in die tijd gaan alle Chinezen zelf ook op pad en dat er dat nogal veel zijn, weten jullie al.
Inmiddels is het alweer bijna 17.10 want het internet werkt niet mee. Een leuk fotootje bij de blog zit er niet in vandaag. Wie weet morgen......

Geen opmerkingen: