zaterdag 12 januari 2008

zoaterdig

In ut kader van de limburgse weak hie oppe blog nog ff get geouwehoer op z'n plat.
Ich bin net truk van ut concert en ut ging waal good. Om 20.45 woar ich alweer oetgetoeterd en is Hw mich komme hoale.
Op ut mededeilingebord hing un waarschuwing veur ut waer in Nanchang (wo veer moandig heengoan); koud!!! mer ein tot vief groaje. Of veer assebleef genog kleier aan woue trekke en mitnomme.......Ich haup mer dat ze doa waal verwerming hobbe.....
Veur de res bin ich vanmiddig mit de mam van Hw noa de voetmassage gewees. Op de trukweag kosjte veer heel lang geine taxi vinje/kriege. Ver zeen mer nao de bushalte gelaupe mer dat woar auch gein succes; de bus woar al afgelaije vol. Nao 40 minute haije ver dan eindelik unne taxi. Mer ja t waor waal gezellig.
Hoije!
 
Zoals jullie zien is het limburgse week op mijn blogje! Morgen weer een aflevering in het Nederlands :) Ik ben benieuwd wat jullie van de aflevering van vandaag hebben begrepen, volgens mij valt er best wat uit te halen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Poeh dat is lang geleden. ik geloof dat mijn "limburgs" inmiddels helaas verdwenen is. Mijn pogingen klinken een beetje te duits...

Veul plezeer!