vrijdag 11 januari 2008

vriedig

Hier een leuke verpakking. Let even goed op de omschrijving.......
Vanmiddag hebben we een vioolconcert van Saint-Saens gerepeteerd. Ik moet zeggen dat dit het eerste vioolstuk van hem is dat ik wel mooi vind.
Van de Habanera, de Prelude en Capriccio en La muse et le poete was ik niet onder de indruk (saaaaai). Morgen wordt het dus een redelijk relaxed dagje: 's morgens als eerste stuk wordt het concert gerepeteerd en 's avonds tijdens het concert ben ik vroeg klaar. Vandaag heeft Mickey klarinetles gehad. Hij heeft over een week examen en hij komt daarom deze week nog een paar keer. Vandaag had hij "proefexamen". Ik heb zelfs een verslagje gemaakt en aan hem meegeven. Zo weet hij waar hij op moet letten. Hij speelde best goed dus dat examen komt wel in orde.
Net zijn Hw, zijn ouders en ik gaan eten bij de Duitse bar. Lekker aardappelpuree gehad :) en een glaasje witte wijn mocht natuurlijk ook niet ontbreken.
Hw en zijn moeder hebben aan 't donker bier gezeten. Zometeen gaan we Desperate Houswives kijken, jaja....... daar is in China ook aan te komen ;)

Geen opmerkingen: