dinsdag 26 februari 2008

你们好

We zijn net terug van de voetmassage. Ik ben Hw en zijn moeder gegaan. Drama!!!! Een massage kost nu 6,50 euro i.p.v. 5,70 euro! Vandaag hebben we nog de oude prijs kunnen betalen omdat we nog 5 euro op onze VIP kaart hadden staan. Pff, dat ging nog net goed ;)
Over de repetitie kan ik een ding vertellen; we moesten met de klarinetten een stukje Strauss spelen. De dynamiek was ff. De eerste had echter geen idee wat hij aan het doen was want hij was de partij a vue aan het spelen (we hebben de partij "pas" 4 weken....). Hij speelde veel te zacht. Ik heb gewoon gedaan wat er stond en flink doorgeknald. De dirigent heeft de eerste verzocht om harder te spelen. Gelukkig maar want theoretisch gezien zou ik me aan de eerste moeten aanpassen. Ik ben van plan morgen na de repetitie te gaan fitnessen en de sauna even te testen. Misschien het turkse bad, dat hebben ze ook. Nu lijkt me dat nog lekker (vandaag was het maar 16 graden met een harde steenkoude wind). Als het straks meer dan 30 graden is, zie ik me niet de sauna ingaan. Dat is trouwens ook overbodig dan!
Op weg naar huis net heb ik een paar sportschoenen gekocht. Dat is natuurlijk het gevaar als de winkels 's avonds zo lang open zijn. Ik heb schoenen van een Chinees merk gekocht: Li Ning. Ze waren afgeprijsd tot 25 euro. Je kunt dit merk zien als de "Chinese Nike". Goed, ik ga eens onder de dekens kruipen want ik heb het koud.

Geen opmerkingen: