woensdag 13 februari 2008

Kuchkuch

Er zit al wat schot in de zaak; vanmorgen kon ik al een uur een beetje normaal toeteren. Helaas was het daarna wel op. Vanmiddag heb ik weer geslapen. Ik slaap me wat af de laatste dagen, ik merk niet eens iets van de jetlag! Ik ben of aan het werken of aan het slapen ;)
Wel heb ik ook al een boek uitgelezen in 2 dagen: "De jongen met de gestreepte pyama" van J. Boyle. Een aanrader!
Gisteren werd ik aangenaam verrast tijdens de repetitie: ik kon de aanvoerder daadwerkelijk horen. Ik heb maar meteen gezegd dat ik zijn toon zo veel mooier vond en dat vond hij geloof ik wel leuk. Hij heeft zijn mondstuk veranderd zei hij. Hij speelt nu op een B45. Niet echt een "profi" keuze maar het is al veel beter en daar gaat het toch om! Helaas heeft de andere aanvoerder zelf zijn polsters vervangen waardoor zijn instrument nu heel lelijk klinkt (dat vind hij zelf ook). Hoe dat opgelost moet worden weet ik ook niet. Na morgen hebben we drie dagen vrij. Hopelijk ben ik daarna weer helemaal fit. Volgende week wordt het namelijk heel druk: vanaf maandag repetities voor de Vuurvogel en Tod und Verklarung en tussendoor op woensdag een concert in een andere stad.
Dag!

Geen opmerkingen: