dinsdag 19 februari 2008

Op stap

Vandaag, na de ouverture zijn Ai en ik naar een soort groothandel gegaan. Een heel gebouw vol met tassen, riemen, nog meer tassen in alle maten en afmetingen, pennen, schoenen en frutsels. Het was erg leuk om daar rond te wandelen. Ik heb 2 riemen en een tas gekocht. Qiao en Roddy zijn later ook nog gekomen. Ik heb met Ai ergens buiten op straat wat gegeten. De service was er goed; we hadden nog wat eten over en toen kwamen ze vragen of ze dat nog even warm moesten maken. Aardig he? Ook kregen we een extra kan thee. Dit alles voor 2 euro voor ons samen. We moeten trouwens vaak opletten wanneer we Engels praten. "I" en "Ai" klinken verdacht veel hetzelfde. Dit levert vaak grappige situaties op.
Na een tijdje hield Roddy het echt niet meer uit bij zoveel tassen. Ik ben toen met hem naar een andere winkel gegaan (China Plaza voor de kenners). Daar hebben we een beetje sushi gegeten en thee gedronken bij Starbucks. Toen vonden we het wel welletjes en zijn we naar huis gegaan. Om 17.00 heb ik nog met Hw getennist. Waarschijnlijk ga ik morgenvroeg weer naar Xinghai (de concertzaal) lopen. Mijn klarinetten liggen daar al in een kast omdat we meteen na de repetitie vertrokken zijn. Geen smoesjes dus!

Geen opmerkingen: