dinsdag 11 maart 2008

207

Hier nog maar eens een "Guangzhou by night" foto. Het is nu dinsdagmorgen en ik ben niet echt wakker maar slapen lukte ook niet meer. Vandaar dat ik maar opgestaan ben. Op de foto kun je aan de overkant het verlichte Landmark hotel zien liggen. Gisteren heb ik circuit training gedaan met mijn personal trainer. Zo, daar wordt je wel moe van! Gisteravond heb ik tijdens het concert zelf wel lekker gespeeld. Ik heb mijn best gedaan om de "stoorzenders" mentaal te blokkeren. Dat is redelijk gelukt. Vanmiddag komt Roddy tennissen en vanavond moeten we weer optreden. Het was gisteren de hele dag grijs buiten. Ik weet niet hoeveel van die grijsheid veroorzaakt werd door luchtvervuiling....De temperatuur was wel aangenaam; een graadje of 25.
Het lijkt er nu op dat de zon wel door gaat komen vandaag.

Geen opmerkingen: