dinsdag 4 maart 2008

Educatieve serie


Ik ben net terug van de eerste repetitie voor onze educatieve serie. We spelen de komende anderhalve week 11 keer. Ik heb vandaag maar liefst 2 stukken gespeeld tussen 10.00 en 15.00! Het waren het tweede deel uit de Symphony Fantastique en het eerste deel van de 40ste van Mozart. Morgen komt daar nog het eerste deel van Beethoven 5 bij.
Voor de rest hoef ik niets te spelen. In de symphony van Haydn die we doen (Paukenslag) zitten wel klarinetten, behalve in het 2de deel. raad eens welk deel we spelen???
......
.......
..........
Ja! Het 2de!
Het was dus een goede dag wat betreft ontspanning tussendoor. Het is heel lekker weer. Volgens mij ben ik tijdens de lunch al verbrand want de zon staat heel hoog. Factor 20 helpt dan niet echt, ben ik bang. Maar weer eens op zoek naar factor 50....
Op deze winterfoto (met trui) zien jullie Hw en ik in de beste flensjeszaak van GZ.

Geen opmerkingen: