woensdag 5 maart 2008

204

Hallo,
Vandaag heb ik 50 min gespeeld tijdens de repetitie; 15 voor de middagpauze en 35 erna. Ik ben vanmorgen weer gaan lopen. Ik was om 9.00 klaar met alles wat ik thuis wilde doen. Ik heb een boek meegepakt en ben in het park aan de andere kant van de rivier wat gaan lezen. Vervolgens heb ik mijn wandeling voortgezet. Om 17.00 had ik fitnessles en daarna ben ik 2 keer gaan uiteten. Dat klinkt erger dan het is hoor. In het eerste restaurant (met HW'schoolvrienden) was er alleen maar koude kip enzo, brrrrr. Gelukkig ging ik daarna lekker Thais eten met de "gang". Daar ben ik net van terug. HW is me na afloop van zijn etentje komen halen.
Gisteravond heb ik wel 6 St. Jacobsschelpen gegeten :) Morgenvroeg hebben we de doorloop voor de educatieve serie. 's Avonds volgt concert numero uno.
Wat zijn jullie de laatste tijd allemaal uit aan het voeren??

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi JOke en Haiwen,
Alweer een tijdje geleden. Ook voor jullie nog de beste wensen (hoewel dat alweer lang geleden is). Goed om te lezen dat het met jullie goed gaat. En Joke is ook helemaal aan het inburgeren in China haha. Hier is het koud en van de week stormachtig. Het is nog lang geen lente! We komen net terug van uiteten. Het is deze restaurantweek. Je kunt dan bij goeie restaurants 3-gangenmenu eten voor 25 euro. Was wel aardig en het eindigde met een moddervet toetje: creme brulee. Ons huis wordt waarschijnlijk niet dit jaar opgeleverd maar begin volgend jaar. Ze kunnen er max. 3 jaar over doen, dus dat doen ze dan ook. Verder gaat hier alles zijn gangetje.
groetjes, Tjangla en Maurice