maandag 17 maart 2008

Fiets

Ik heb een fiets! Nou ja, niet echt een fiets maar zo'n inklapbaar geval. Ik heb gisteren een rondje door de compound gefietst om even te wennen. Zei zo'n bewaker dat je niet mocht fietsen binnen. Heb ik maar gezegd dat ik eerst even moest wennen en dat het buiten veel te gevaarlijk was. Kinderen mogen blijkbaar wel fietsen. Tja, het chinese systeem snap ik nog niet helemaal. Je mag bijvoorbeeld ook niet overdag je hond uit laten (compound regels). Dat wordt ook gewoon gedaan.
De honden-uitlaat-regel hangt in de lift op. Van de fietsregel had ik nog nooit gehoord.
Vandaag was ik voornamelijk erg moe. Het was drukkend weer en mijn fitnessles was ook pittig. Ik kan de zwaartekracht momenteel echt waarnemen; ik wordt duidelijk richting de aardbol getrokken. Yong Qi was vandaag keurig op tijd voor zijn klarinetles. Tom (Dale) is ziek dus hij is niet op les geweest. Deze week hoef ik maar een stuk te spelen: het eerste pianoconcert van Beethoven. Het eerste en derde deel staan in C. Potverdriedubbeltjes! Moet ik alles een noot hoger spelen, da's niet handig. Gelukkig zijn er weinig kruisen en mollen aanwezig, dat scheelt weer.
Zo, nu ga ik met Hw een filmpje kijken.

Geen opmerkingen: