zondag 2 maart 2008

Zondagmorgen

Goedemorgen! Het is nu 8.00 en ik ben eigenlijk al een uur wakker. 's Morgens voor 8.30 heeft het internet een acceptabele snelheid. Ik kan zelfs nederlandse sites inladen! Het is duidelijk zondagmorgen vroeg :) Lees ik net dat jullie een storm gehad hebben. Weet ik weer niks van, jongejonge. Het concert gisteren was beter dan de repetities deden vermoeden. Wel vreemd dat de dirigent ons in de Vuurvogel echt pp liet spelen, terwijl hij in Strauss de ppp voor mf liet doorgaan.
Maar ja, vandaag en morgen heb ik vrij en ik ben van plan om te chillaxen. Haha, dat is mijn nieuwe woord van de week. Het is een combinatie van relaxen en chillen. Ik heb net in het Chinees gezocht naar het weerbericht voor Guangzhou. Dat ziet er deze week super uit: elke dag ongeveer 13 tot 26 graden. Om 10.00 ga ik eindelijk weer eens met Ashan tennissen. De afgelopen twee weken regende het op zondagmorgen. Om 11.15 komt Clarke voor les en om 13.00 heb ik zelf fitnessles. Vanavond komen een paar mensen een filmpje kijken. We hebben de film "Juno" ingepland.
In de fotoserie van vandaag zien jullie Qiang, die op mysterieuze wijze verdwijnt.P.s. de diavoorstelling staat nu helemaal onderaan de pagina.

Geen opmerkingen: