woensdag 16 april 2008

234

Goeiesmorreges deze morrege!
Ja, ik kan wel zeggen: zie gisteren en eergisteren. Alleen zijn we gisteravond ook nog gaan winkelen met Hw's baas. Dit was na het eten en voor het terras......
Er zijn ontzettend veel buitenlanders in de stad i.v.m. de Canton Fair. Leuk om wat afwisseling te zien.
Hw is nu op weg naar Shenzen. Ze gaan bij een fabriek op bezoek waar ze heel veel projecten te bespreken hebben. Vanavond blijven ze in Shenzen.
Morgen gaan we (hoe kan het ook anders) uiteten met de baas van een ander nederlands bedrijf. Dat bedrijf zit op een industrieterrein waar ze maandag zijn geweest. Grappig is dat die man zaterdag naar het concert komt luisteren!
Ennnnnn.....vrijdag gaan we zeer waarschijnlijk met de dirigent en de solist uiteten bij HET seafoodrestaurant. De dirigent is wel grappig en heel erg dik. Hij heet Johannes Wilder en heeft nog 12 jaar in Gelsenkirchen gewoond. Onder de repetitie was het weer "Joke-is-buitenlander-tijd". De dirigent vroeg me of ik Duits sprak. "Ja". O leuk, waar kom je vandaan? "Holland". Holland, dat is leuk zeg! Mijn dochter heeft nog nederlands gestudeerd! "O ja?" O,o, dit doen we straks na de repetitie even. Ja, allemaal: mijn dochter spreekt de taal van het land van Joke en ik heb er in de buurt gewoond (gegniffel alom). Maar ja, zo gaat dat in het GSO he?

Geen opmerkingen: