woensdag 16 april 2008

Home alone

Vanavond ben ik alleen thuis. Het is nu 28,4 graden (volgens de thermometer bij Hw's ouders).
Overdag zal het dus zeker 30 geweest zijn. Het viel erg mee omdat het niet vochtig was. Tijdens de lunch zijn we buiten gaan zitten. We waren niet snel genoeg dus hadden we het laatste tafeltje, zonder parasol. Dat was op zich niet erg want het was redelijk bewolkt, totdat de zon doorbrak.....wow die brandt dus echt al! Gelukkig eten de chinezen heel snel en zijn we aan een tafeltje met parasol gaan zitten. De repetitie was OK, alhoewel ik de eerste 40 min heb zitten te niksen. De dirigent ging het middendeel van het 4de deel oefenen en dat heb ik dus net niet. Daarna moest ik meteen op een hoge fis (fis3) inzetten. Niet fijn dus. Het programma van voor de pauze is gewijzigd. Ik speel nu ook in de ouverture die Zauberharfe van Schubert. Dit stuk heb ik ooit al eens gespeeld want de partij kwam me extreem bekend voor. Om 16.00 waren we klaar en om 17.35 was ik thuis. Ik had geluk want toen ik bij de bushalte aankwam, kwam de bus ook aan. Heel handig :) Thuis ff een kopje thee gedronken en toen op weg naar de fitness. Meteen uit het fitnessen ben ik bij Hw's ouders gaan eten. Het was weer eens lekker: bief met ananas en tomatensaus (een soort koeloyuk), in heet water gedoopte ijsbergsla, broccoli en vissoep.

1 opmerking:

Anoniem zei

sla in heet water.. lijkt me niet erg lekker.. Het krokante is er dan van af....



groetjes Maya