vrijdag 25 april 2008

Hallo

Vandaag heb ik op de repetitie voor de broodnodige ontspanning gezorgd. We hadden 's morgens al de hele Elgar symphonie doorgespeeld. Iedereen was dus al suf en moe (ik ook). In Haydn knalde ik er ergens nog een kwartnoot achteraan die er dus helemaal niet was. We lagen compleet in een deuk. Daarna was de sfeer een stuk relaxter. Na 5 minuten zei de dirigent nog dat me die actie een biertje gekost had. Ach ja, dat kan er nog wel vanaf! Ik was er echt volledig van overtuigd dat er nog een noot moest komen, hihi. Hw was zo aardig om me op te komen halen. Om 16.20 was ik thuis en om 16.45 ging ik fitnessen. Na de les (waardoor ik waarschijnlijk morgen enorme spierpijn aan m'n hamstrings zal hebben) heb ik onze nieuwe brillen opgehaald. Ik heb de mijne nu op en het kijkt prima. Op de terugweg ben ik eerst bij Hw's ouders gaan eten, hw was er natuurlijk ook.
Heeft iemand nog tips wat ik zondagmorgen met die harmonie kan aanvangen? Ter herinnering: niveau helemaal niks tot niveau 5 jaar gespeeld. Help!

Geen opmerkingen: