zondag 6 april 2008

Terug uit Macau

Deze foto is gisteravond gemaakt in het geliefde zeevruchtenrestaurant. Zoals jullie kunnen zien, is Maurice nu ook fan van de St. Jacobsschelp. Even voor degenen die Maurice niet kennen: dat is mijn neef en hij was in Japan voor zijn werk. China lag "op de terugweg" en daarom is hij gezellig op bezoek gekomen. Op vrijdag kwam hij uit Japan aan en omdat ik al in Macau was, is Hw met hem naar Macau gekomen. Gisteravond om 18.00 kwamen we aan in GZ. Vanmorgen om 6.00 uur zijn we opgestaan om Maurice naar de vliegveldbus te brengen. Hij zit momenteel in het vliegtuig.
In Macau hebben we vanalles gedaan. Het weer was de hele week grijs, grijs en nog eens grijs. Pas op vrijdag hebben we wat zonnestraaltjes op kunnen vangen. Uiteraard was ik meteen verbrand, jongejonge.....(op de foto zie je dat nog een beetje). In de slide show staan de foto's die ik afgelopen week heb gemaakt. In totaal hebben we 6 keer een uitvoering gegeven. We speelden voor middelbare school leerlingen. Een presentator uit Macau gaf "de les" en wij speelden voornamelijk bekende stukken. De dirigent spreekt geen Kantonnees en dat was nogal grappig omdat de hele "les" in het Kantonnees was. Af en toe werd er dus op het Mandarijn overgestapt. Hilariteit alom (ook in het orkest) toen de presentator in het Kantonnees vertelde dat de dirigent er geen hout van snapte.
Vandaag heb ik alweer getennist en ben ik naar een yogales geweest. Aangezien Maurice en ik gisteren al redelijk gaar waren, doe ik het de rest van de dag maar rustig aan. Alleen heeft Mickey zo wel klarinetles......

Geen opmerkingen: