zaterdag 29 maart 2008

223

Het is zaterdagmorgen en ik ben nog suf. Net heb ik alvast wat spullen klaargelegd om mee te nemen naar Macau. We vertrekken morgen om 14.30 met de bus. We gaan volgende week 5 educatieve concerten geven. Dat valt dus erg mee. We hebben helaas mijn minst favoriete dirigent.
Hij is namelijk altijd erg sarcastisch en dirigeert niet duidelijk. Afgelopen woensdag hadden we ook een bussines concert met hem. Hij had er geloof ik nog minder zin in dan het orkest.
Het is de afgelopen dagen vochtig en drukkend weer. Het is meestal rond de 25 graden en af en toe regent het. Om 13.00 heeft Mickey les en om 14.00 moet ik al langzaam richting Xinghai vertrekken want om 15.00 hebben we de doorloop. Ik hou niet zo van middagrepetities voor een concert omdat je daarna een uur of 3 moet rondhangen. Uiteraard neem ik een boek en mijn Ipod mee maar toch......Een voordeel is dat je maar 1 keer hoeft te reizen.

Geen opmerkingen: