maandag 7 april 2008

Zomer in april

Jawel hoor! Vandaag was het voor de eerste keer dit jaar 30 graden. Niet de nederlandse versie waar je het totaal van voor en na de middag moet optellen maar echt in een keer :)
Om 16.00 heb ik een kwartiertje op het balkon in de zon gelegen. Dat leek me wel lang genoeg.....
Om 13.10 ben ik gaan aerobicsen. Dat was wel leuk met dumbells erbij. Deze week heb ik vrij dus kan ik lekker veel sporten EN relaxen. We gaan nu zwemmen hier in de compound.
Tot later.




Daar ben ik weer!


Het heeft 8 maanden geduurd eer dat we hier gezwommen hebben. Dat is eigenlijk toch wel raar met het weertype dat wij hier hebben. Het water was erg fris maar na anderhalf baantje wel lekker.
Met dank aan Maurice heb ik nu gezellig Rowen Heze opstaan :) Beppie en Ge zijn ook al langsgeweest.

"Henk is unne lollige vint...Henk is unne lollige vint"

Hw's moeder gaat morgen met wat vriendinnen een weekje naar Japan. Ze heeft er veel zin in.

1 opmerking:

Anoniem zei

De 30 graden haal je hier opgeteld nog niet eens! Het is echt afzien in het koude noorden! ;)
Geniet van Beppie, Ge en Rowwen Heze!

Groetjes, Cyrina