woensdag 28 mei 2008

Brillen

De nieuwe brillen voor Hw en mij zijn vandaag uitgezocht en besteld! We hebben dit keer via onze connectie zaken gedaan dus heb ik dadelijk een bril met meekleurende glazen en anti-alles voor 35 euro. Hihi, niet slecht he? Na het uitzoeken zijn we gaan lunchen (om 10.30, ahum). We gingen zo vroeg omdat Hw niet ontbeten had want hij moest vanmorgen bloed prikken. De planning was dat ik dat ook zou doen maar in juli moet het via mijn werk al.
Na de lunch ben ik met de dames (Hw's moeder, haar vriendin en haar dochter) in het nabij gelegen park gaan wandelen. Na de wandeling hebben we een taxi terug naar huis genomen. Om 14.30 ben ik naar een yogales geweest. Het lukte niet zo met ontspannen vandaag. De lerares had een vreemd accent, een irritante stem en wel heel veel te vertellen. De combinatie met wat achtergrondmuziek en de airco zorgde ervoor dat ik er nagenoeg niks van snapte. Dat vond ik natuurlijk niet leuk :( Maar ja, er zijn wel ergere dingen in de wereld he? Mijn leerling speelde wel goed vandaag. Ik moet hem alleen aan het verstand gepeuterd krijgen hoe je een polka moet spelen. Hij maakt nu alle noten te lang. Zijn examen is over een week of drie. Tegen die tijd moet het wel lukken.

Geen opmerkingen: