donderdag 15 mei 2008

Debussy

Vandaag hebben we aan de Petite Suite gerepeteerd. Het is een charmant stuk wat al snel goed klinkt. Leuk is dat ik lekker eerste mag spelen. We hebben voor dit stuk tot aan de doorloop geen repetitie meer. Mmm, das wel gevaarlijk i.v.m. het enorme aantal voortekens. Ben je net aan 6 kruizen gewend, worden het er weer vijf, dan twee mollen, drie kruizen en weer terug naar zes.......Ik heb er maar zoveel mogelijk ingeschreven voor de veiligheid. Morgen gaan we het vioolconcert van Glazunov repeteren. Aan het eind van de middag nemen we Rachmaninov nog eens door en dan zitten de repetities er alweer op! Volgende week heb ik het rustig. Ik speel dan niet in de symfonie waardoor ik pas op vrijdagmiddag hoef te gaan werken. Relaxed he? Op woensdag gaan we nieuwe brillen uitzoeken bij onze kennis. Uiteraard gaan we daarna allemaal samen lunchen. Gisteravond zijn we weer eens bij de voetmassage geweest. De zaak is verbouwd en niet meer terug te kennen. Alleen de wc's waren hetzelfde. De zaak ligt op de derde verdieping. Ik had het gevoel dat we nog niet eens goed en wel ingestapt waren (in de lift) toen we al op de begane grond aankwamen. Ik had echt zo'n stripvraagteken boven mijn hoofd (?!?). Huh...zijn we er al? Dat komt ervan als je op de 35ste verdieping gaat wonen!

Geen opmerkingen: