vrijdag 16 mei 2008

Yogales

Het is vrijdagavond 20.06 en ik ben net terug van het avondeten. Daarvoor ben ik van 17.30 tot 19.00 naar yogales geweest. Uiteraard bij Total Fitness. De les was leuk en ik heb weer een paar nieuwe houdingen geleerd. Om 16.30 was ik thuis van de repetitie omdat we iets eerder opgehouden waren. Rachmaninov blijft een beetje shaky omdat de strijkers niet erg ritmisch aangelegd zijn.....het koper ook niet echt.... We zullen wel zien morgen ;)
Ik heb weer eens een rietencrisis. Gek he? Buiten is het 34 graden en vochtig, binnen 25 (of minder) en airco droog. Riettechnisch redelijk dramatisch dus. Ik heb morgen 2 kleine solo's en die wil ik toch met een mooie toon ten gehore brengen. Goed, ik ga nu lekker douchen. Warm water zal al bijna niet meer nodig zijn.
Tot de volgende keer :)

1 opmerking:

Anoniem zei

"A long time ago" we had cigar conditioner boxes that had a "wet-stone" in it, this may help in keeping your reeds in better shape?
John