maandag 26 mei 2008

ramp nu 2 weken geleden

Vanmorgen ben ik met Qiao gaan winkelen. Dat was gezellig en nog succesvol ook. Mijn zomervoorraad is aangevuld. Tijdens de lunch zijn we bij een cafe geweest waar we een burrito en frietjes (mmmmm...lang niet gehad) gegeten hebben. Het onweerde ontzettend hard dus zijn we lekker blijven zitten. Toen het eindelijk opgeklaard was, zijn we naar huis gegaan.
Het cafe ligt op een kwartiertje lopen van het winkelgebied. Het regende echter zo hard dat we een taxi genomen hebben. Maar goed ook! Elke keer als we dachten "nu kan het toch echt niet nog harder regenen" deed de regen er een schepje bovenop. Op een gegeven moment kwamen er bij wijze van spreken wel 20 emmers water tegelijk over de taxi uitgestort. Dat is weer eens wat anders dan zo'n suffe miezerbui he? Tom kwam vandaad pas om 20.00 op les. Vanmiddag heb ik klarinet gestudeerd. Jazeker, je leest het goed ;) Net heb ik ook nog even gespeeld. In dit weer is klarinetten ook een work-out te noemen. Pffff, wat kan je het daar heet van krijgen! Een jongen die de aardbeving overleefd heeft en hier op veel posters staat, is afgelopen zaterdag 17 geworden. Hij ligt nog altijd in het ziekenhuis maar maakt het geloof ik wel goed. De foto van de poster en de veel vrolijkere foto kun je bekijken op:

http://www.cctv.com/english/20080526/104532.shtml

Geen opmerkingen: