zondag 25 mei 2008

bloggerdeblog

Door een "last-minute-change-of-plans" had Qiang de auto gisteren pas laat nodig. Hw heeft me gebracht en Qiang is me komen halen. Relaxed he?
Vanmorgen uiteraard getennist met Ashan. Het ging bij ons allebei voor geen meter. Gezien het feit dat we er beiden niks van bakten, hebben we de hoge vochtigheid maar de schuld gegeven. Die hoge vochtigheid is geen grapje; op een gegeven moment regende het zelfs. Hoe vochtig wil je het hebben?
We hebben wel onze tijd volgespeeld. Een kwartier nadat wij klaar waren barstte het onweer dat sinds gisteren al in de lucht hing, los. Gisteravond heeft het lang geflitst en gedonderd maar er viel geen regen. Het ventilatortje in mijn badkamer draaide helemaal door. De wind stond er recht op en blies de regen naar binnen.
Net ben ik alleen naar de voetmassage geweest. Op de terugweg heb ik voor 1,20 euro een wasdroogrekje gekocht. Ik ben bij een soort "winkel van sinkel" naar binnen gelopen. Leuk om te zien. Hw is natuurlijk aan het tennissen. Hij wilde eigenlijk vanmorgen al spelen maar in de tijd dat hij de baan geboekt had, onweerde het.
Hoe gaat het met jullie in het verre Westen?

Geen opmerkingen: