zondag 1 juni 2008

6-1

Hier in China schrijven ze de maand voor de dag. Ik ben er bijna aan gewend. De dag begon met een balletje slaan met Ashan. Gelukkig kwam Edward naar het concert luisteren waardoor hij geen tijd had om op les te komen. Dit kwam vandaag goed uit zodat ik niet de hele morgen aan een stuk bezig hoefde te zijn. Mickey heeft wel les gehad van 13.00 tot 14.00. Na de les zijn we samen met zijn ouders naar XingHai gegaan. Zijn vader bleef in de auto een krantje lezen. Na het concert hebben ze mij weer naar huis gebracht. Het concert begon om 15.00 en ging goed. Mijn solo ook ;)
Om 17.30 gingen we uit eten om mijn aanstaande jubileum te vieren (Ilse ook gefeliciteerd he!). Ik kan het bijna niet geloven dat het al een jaar geleden is. Dit is een duidelijk teken dat ik "oud" begin te worden...... Maar back to the present: het eten was heerlijk. We zijn op Shamian eiland gaan eten bij een Thais restaurant. Shamian eiland is bekend door het White Swan hotel. Er lopen daar ook veel buitenlanders rond. Vandaag toevallig ook heel veel dikke exemplaren waardoor ik me weer een stuk "gezonder" voel :) Erg eigenlijk he? Maar ja dat krijg je als je de hele dag tussen de fijn gebouwde Chinezen zit.
Toen we het restaurant verlieten stonden er zeker 20 mensen in de rij om op een tafel te wachten. Wij zijn nog even ergens op het terras gaan zitten.
Nu net heeft Maya gebeld en dat was weer leuk. Onze telefoonverbinding was niet helemaal fris maar uiteindelijk is alles toch even doorgenomen.
Het is nu 23.31 en zeker nog 25 graden. Helaas vinden de muggen mij nog altijd aantrekkelijk :( Anti-muggenspul werkt nagenoeg niet.
Roddy is momenteel in Schotland omdat zijn broer vandaag getrouwd is. Hij moet morgen weer het vliegtuig in want dinsdag moet hij repeteren. Auw......kun je je voorstellen hoe die jongen zich dinsdagmorgen om 10.00 zal voelen met een door de jet-lag versterkte kater??? Alvast veel sterkte gewenst!

Geen opmerkingen: