donderdag 5 juni 2008

Geen water

Roddy en Qiao zijn nu onderweg om te komen squashen. Na het squashen gaan we uiteten. Ik weet nog niet waar. Qiao belde tussen de middag met heel goed nieuws: alle principals van het GSO krijgen een vrijkaartje om morgenavond naar een concert van het Philadelphia orkest met LangLang als solist te gaan :):) Ik ben superblij! Het concert is namelijk allang uitverkocht. Huub en zijn vrouw gaan geloof ik ook. Roddy gaat misschien niet en dan mag Hw zijn kaartje hebben. Dat is dus nog even afwachten. Verder ben ik nog even bezig geweest met het "pimpen" van de site. Op de terugweg van het fitnessen heb ik 2 tops gekocht voor in totaal 9 euro. Het was eigenlijk 10 euro maar we betalen niet de hele prijs he ;) Volgende keer krijg ik 20 % korting. Het is nu wel leuk om met de winkelbediendes te ouwehoeren. Vanmorgen merkte we dat we geen water hebben. De pomp is kapot en de reparatie gaat tot morgen duren :( Ik heb al 2 emmers water gehaald in de tuin. (Twee emmertjes water halen, twee emmertjes pompen....heb je 'm??) Na het squahen kunnen we bij het servicegebouw douchen. OK, ze komen er nu aan, doei!

Geen opmerkingen: