woensdag 11 juni 2008

Lalalaaaaaaa

Zo, ik snap echt niet hoe ik normaal tijd over heb om te werken ;)
Ik ben de hele dag met allerlei dingen aan de gang. Ja, ik heb ook klarinet gestudeerd vandaag! Tijdens de lunch kreeg ik een thermometer van Hw's vader. Aardig he? In de woonkamer was het vanmiddag 30 graden. Net belde een mevrouw die ik 2 keer bij yoga gezien heb. Zij heeft momenteel geen werk en wil graag wat Engels leren. Naar eigen zeggen leert ze erg langzaam. Morgen na het fitnessen komt ze met mij mee naar huis. Ik ben benieuwd of het wat wordt want het is een enorme kletskous (in het Chinees althans). Vanmorgen heb ik wat woorden opgezocht om in de les van JiaYin te gebruiken. Denk aan: concentratie, druk, continu, bedroefd en elegant. Ik heb ze bijna allemaal in de les gebruikt. Wel met mijn schrift ernaast hoor! Edward, die deze week niet naar school hoeft, heeft morgenvroeg Engels les. Zijn moeder belde vanmorgen en had al een hele planning opgezet voor de les. Ik dacht "ach ja, laat maar geweren". Chinese ouders zijn nu eenmaal nogal gefocust op het succes van hun (vaak enige) kind. Haiwen heeft vandaag weer iemand aangenomen om voor Rokatec te komen werken. Het begint nu echt goed te lopen met de aanvragen en ontwikkelingen in China.

Geen opmerkingen: