maandag 9 juni 2008

negen juni

Uhm...ja.....tja......Hoe moet ik dit vertellen zonder dat jullie denken dat ik hier alleen maar een beetje aan het lanterfanten ben??
Ik, eh... heb deze week weer vrij van het orkest... Dat komt omdat het concert van deze week alleen door de cellosectie gespeeld zal worden. Het is een speciaal kamermuziek concert. Volgende week kom ik wel in actie in de suite"Three cornered hat" van Manuel de Falla. Ook ben ik alvast mijn esklarinet partij voor de 3de Mahler aan het studeren. Vanmorgen gingen we (de ouders van Hw, Qiao en ik) naar een spa. Toen we helemaal klaar stonden in onze zwemkleren om 9.00 vertelden ze ons even dat het watergedeelte pas om 15.00 open ging! Jongejonge, dat stond nergens vermeld dus wij wisten van niks. Na overleg met de medewerkers hebben we ons maar weer omgekleed en zijn we weggegaan. Het is een soort spa waar je 24 uur mag blijven maar wij hadden geen zin om 6 uur lang rond te hangen. We hebben niet hoeven te betalen. Na deze actie ben ik maar met Qiao op stap gegaan. We hebben eerst heerlijke dimsum gegeten en zijn daarna op Shamian gaan rondwandelen (het eiland in de stad). Het was heet en we hebben onder een brug staan te schuilen toen er een flinke bui viel. Van al dat wandelen krijg je natuurlijk dorst. Gellukig heb je op het eiland wel terrasjes dus was dat probleem snel opgelost.
Om 16.30 ben ik hier in ZhongHaiMingDu (de compound waar we wonen) gaan zwemmen. Na 17 baantjes vond ik het wel goed geweest. Morgenavond gaan Hw, Roddy, Qiao en ik uiteten en naar de film.
O ja, het Japanse eten was erg lekker gisteren. We hebben met z'n vijven gegeten voor 31 euro en we zaten behoorlijk vol ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

He Joke!

Bofkont, alweer vrij!
Effe een tip: 'El sombrero de tres picos' is ook het oefenen waard...
Geniet van de vrije dagen

Groetjes, Cyrina