zondag 22 juni 2008

Zomer

Het is te merken dat het zomer is! Het was vandaag zo'n slordige 36 graden. Dat was wel even wennen na alle vochtigheid en slechts 30 graden.
De dag begon uiteraard met een potje tennis. Ashan en ik hebben een set gespeeld en ik heb met 7-6 weten te winnen. De vorige keer had ik met 6-2 verloren.
We hebben goed gespeeld en er zaten echt mooie punten tussen. Ashan had twee keer kans om voor de set te serveren maar dat lukte net niet. We hebben altijd leuke potjes (meestal zonder te tellen) omdat Ashan een echte verdediger is en ik een echt aanvaller ben. Wat er dus op neer komt dat Ashan weinig fouten maakt en ik veel ;)
Na de lunch werd ik toch wat bevangen door de hitte en heb ik uitgeteld op de bank gelegen. Met de ventilator aan wel te verstaan.
Toen ik weer enigzins bij kennis was, ben ik naar de kapper geweest (weer 3 euro over de balk gesmeten). De kapper die mij normaal knipt, is ergens anders gaan werken. De nieuwe kapper is geloof ik ook wel OK. We hebben het uiteraard over het voetballen gehad. Gelukkig wist ik "the bare essentials" om het gesprek gaande te houden. Hij vroeg zich af waarom de Nederlanders Hiddink dan niet ingehuurd hadden. Hahahahaha :)
Het is nu 20.00 en 32 graden in de woonkamer. Ik ga zo even een riedeltje esklarinetten in de slaapkamer waar we de airco alvast aangezet hebben. Morgen gaan we de hele dag Westsidestory-en. We moeten morgen de hele dag werken omdat er woensdag- en donderdagmiddag wat te doen is in de zaal. 

Geen opmerkingen: