vrijdag 20 juni 2008

Tennis

Zozo, dat waren tennistechnisch twee zware dagen! Gisteravond ben ik met Hw naar een tennispark in de buurt van de orkestcompound geweest. We hebben daar met LuoJing (mijn viool spelende collega) en wat andere mensen gespeeld. Mickey en HaiYan (zijn moeder) zijn ook langsgeweest. We hebben van 20.00 tot 22.00 gespeeld. Een vriend van LuoJing die gisteren niet kon komen, belde tussendoor om te vragen of het gezellig was. Hij wilde meteen voor vanavond met ons afspreken. Ik had al een tennisafspraakje maar we hebben hun tweetjes "erbij" uitgenodigd. Mijn oorspronkelijke afspraakje was met ene Maggie. Zij is een uurtje gebleven (van 19.00 tot 20.00) LuoJing en haar vriend (een gewone vriend) zijn al om 18.00 begonnen want ze waren bang om in de file vast te komen zitten. Ik heb ze binnen gelaten en ben daarna eerst gaan eten. Nu zijn we net uitgespeeld (we hebben tot 21.00 op de baan gestaan).
Vanmorgen ben ik pas om 11.45 in actie gekomen tijdens de repetitie. Ze hebben eerst aan de Enigma variaties gerepeteerd.
Vanmiddag had JiaYin les. Die arme jongen moet voor zijn overgangsexamen perse uit zijn hoofd spelen. Daar hebben we vandaag dan ook maar op geoefend.
********
Zo, nu is het 45 minuten later en ben ik uitgebeld met Chrit en Bettie (mijn pap en mam voor degene die dat niet weten). Even goed bijgekletst. Vandaag kwam ik erachter dat onze voordeur ook beschimmeld was :( Goed nieuws is wel dat vandaag de zon meer doorkwam en het niet meer megavochtig maar gewoon vochtig was. Geschimmelde dingen kunnen nu in de zon schoongebrand worden. Volgens mij was de UV index vandaag rond de 14! Wel leuk om weer blauwe lucht te zien in plaats van dat depressieve grijs. Waarschijnlijk gaat de zonnebrand er vanaf nu hard doorheen.
Morgenavond komen Adriana en Vlada om een uurtje of negen bij ons op visite. Ik speel namelijk alleen het eerste stuk in het concert dus ben ik heel vroeg klaar. We wilden eerst uit gaan maar Luan (hun zoontje) moet op een redelijke tijd naar bed. Nu kan Luan eerst hier slapen.
 

Geen opmerkingen: