dinsdag 22 juli 2008

Het landschap in Yangshuo

Hier nog wat foto's uit Yangshuo. Deze heb ik zelf genomen. Willem en Emelie kunnen beiden heel goed fotograferen dus binnenkort krijgen jullie ook hun foto's te zien :)
Vannacht heb ik eindelijk weer eens geslapen. Lekker hoor! Ik was "pas" om 7.00 wakker i.p.v. een uur of 5.00.......
In Yangshuo kreeg ik op donderdagnacht een smsje van W&E dat ze niet konden slapen. Ik kon ook niet slapen dus zijn we een pyamawandeling gaan maken. Prachtig in de maneschijn tussen de bergen. Willem is zelfs nog even gaan zwemmen zo midden in de nacht.
Op de foto's hebben jullie al gezien dat we in een luchtballon gevaren hebben. Dat was leuk om eens mee te maken. Wel heet boven je hoofd. We werden om 5.40 bij het guesthouse opgehaald.
Voor de rest zijn we lekker gaan fietsen en rondkijken. Ook hebben we in een grot een modderbad genomen. Dat was lekker op het heetste moment van de dag. We werden er heerlijk koel en zelfs koud van.
Het reizen met de nachttrein was ook een leuke ervaring. Op de heenweg heb ik maar 2 uurtjes geslapen (de eerste opbouw van mijn slaapgebrek). Op de terugweg was ik zo suf dat ik daadwerkelijk wat geslapen heb.
Morgen gaan we met het vliegtuig naar Sanya op Hainan. Daar blijven we een weekje. Het komt allemaal precies goed uit voor mij want Haiwen heeft het deze weken erg druk met zijn werk. Gelukkig kan ik nu met W&E op stap! Na onze Hainan actie is het dan nog maar 2 nachtjes slapen voor de reis naar NL :)

Geen opmerkingen: