zondag 6 juli 2008

Wii

Het was een leuk weekend! Ik heb een Nintendo Wii en Wii fit van mijn collega overgenomen, ben gaan uit eten met "nieuwe" mensen, heb een voetmassage gehad, heb les gegeven, tennis gespeeld en ben naar spinningles geweest.
Eerst maar eens even de zaterdag doornemen: Om 9.00 had Mickey les en YongQi kwam om 10.00. Dat had ik zo geregeld omdat ik dacht dat ik 's middags zou moeten werken. Ik had nu dus vrij en dus ben ik maar eens naar een spinningles geweest. Volgens mij had ik de weerstand niet genoeg aangedraaid want ik was helemaal niet moe. Nou ja, volgende keer nog maar eens proberen. Voor de les is Wilson zijn (nu mijn) Wii langs komen brengen. De plug van de adapter was een beetje "uitgehoddeld". We hebben dus nog een soort reisstekker gekocht om het geheel passend te maken. Voor de rest doet alles het prima.
's Avonds was er een etentje van de groep die "Collaborating artists Guangzhou" heet. Dit etentje vond plaats in "Club Basement". Maarit (een vriendin van Roddy) werkt daar nu als PR manager, vandaar......Het was gezellig en ik heb leuke mensen ontmoet. In Club Basement hebben ze ook massages. Na het eten ben ik met een paar mensen naar de voetmassage geweest. Op een gegeven moment kwam Roddy met een paar Nederlandse vrienden van hem binnen gelopen.Roddy kent geloof ik meer Nederlanders dan ik, hahaha. Ze zijn even blijven kletsen en zijn toen naar een andere bar gegaan. Ik ben na de massage naar huis gegaan.
Vandaag begon de dag uiteraard met een potje tennis. Edward had les en we lunchten bij Hw's ouders. Qiang zei dat de fototoestellen in HongKong duurder waren dan hier. Ik ga morgen dus een fototoestel kopen! Na de lunch zijn Hw en ik naar China Plaza gegaan. Lekker idee op zondag zeg.....je moest zeker een minuut in de rij staan voordat je de roltrap op kon :S De lift was ook geen optie; die was op -4 al vol (dat geeft 'ie op een display aan). We zijn naar de film geweest (Hancock) en daarna hebben we Japans gegeten. Hw's ouders zijn nu namelijk naar een trouwfeest toe. Eigenlijk moet ik nog wat esklarinet gaan toeteren. Mmm, dat zal ik nu maar even doen dan.

Geen opmerkingen: