donderdag 28 augustus 2008

Leuke site:

http://gz.city8.com/19343_JPD4

Hier kun je zien waar mijn favoriete voetmassageplaats is.
Althans de dichtsbijzijnde, hihi.
Je kunt zelfs in de straat rondkijken! Het is het gebouw met het grote witte bord en de lantaarntjes voor de deur.
Als je naar links "loopt" door op de gele rondjes te klikken, kun je op een gegeven moment Zhonghaimingdu zien liggen:
op de hoek aangekomen zie je recht in het midden achter wat lagere gebouwen een enorme flat. Daar woon ik dus.

P.s. Laat me even weten of deze site het doet in NL, BelgiĆ« 
en Canada ;)

Hier is de foto van de dag:
Zonsondergang in Sanya

16.10
Deze blog is werkelijk "a work in progress"! Voor het fitnessen ben ik even gaan winkelen. De verkoopster vroeg aan mij of ik toevallig uit NL kom. Ik lijk namelijk erg op iemand uit NL die ze ooit ontmoet heeft. Op de achtergrond stonden onze landgenoten "2 unlimited" met "No limits" aan. Ouderwetse housemuziek midden in Guangzhou, hahaha. Toevallig he? Nou ja, er is natuurlijk geen toeval maar het was wel leuk ;)

1 opmerking:

Paul en Annemie zei

Hoi Joke,
De site werkt. Hartstikke leuk om door de straten te "lopen"!
Groetjes Annemie