dinsdag 19 augustus 2008

Weer in het andere (t)huis

Hier een zeer vrolijke actie van Pieter en Haiwen op Schiphol (het moet geloof ik een backhand voorstellen).
Zozo, hehe, poepoe! We zijn weer in China hoor.....warm hier zeg. Wel hebben we blauwe stukken lucht dat is erg fijn. Ik was al bang voor de grijze deken maar die laat gelukkig nog even op zich wachten :) De reis is goed verlopen. Het vliegtuig vertrok te laat. Dat kwam door een kapotte rem en das op zich niet zo praktisch met landen. Helemaal niet erg om de reparatie rustig af te wachten. Net heb ik al een deel reisspul opgeruimd. Ook heb ik de boeken in de kast verplaatst. Ik had namelijk een kilootje of 5 boeken meegenomen. Ik begin echt weer gevulde boekenplanken te krijgen. Jaja, eens een nerd, altijd een nerd hè ;) In China hadden ze wel controlekoorts vandaag. Eerst gaf de scanner aan dat de meneer voor mij radio-actief geladen zou zijn. Ik was dat vervolgens ook en de volgende ook....mmmm, apparaatje ff bijstellen misschien? Iedereen moest wachten totdat wij handmatig gescand waren. Toen kwamen zij ook tot de conclusie dat het niet aan ons lag. Nou, wat ik toen zag: 15 balies open met niemand in de rij voor de paspoortcontrole. Relaxed! Totdat de bagage opgehaald was: ALLE koffers en tassen moesten door de scanner. Ik moest nog een tas openmaken omdat er verdacht veel boeken inzaten. Heb ik maar verteld dat die boeken een cadeautje waren (waren ze ook he? hihi). Vervolgens hebben we een taxietje naar huis genomen.

Geen opmerkingen: