woensdag 20 augustus 2008

Muziekjes!!!

Ja, na zo'n vakantie heb je weer een nieuwe voorraad muziekjes in huis. Her en der zijn er Itunes mee naar China genomen :) Vannacht hebben we goed geslapen. We zijn tot 23.00 (!) wakker gebleven. Op het moment dat we gingen slapen waren we dus al 35 uur op (in het vliegtuig was slapen er niet van gekomen). Vanmorgen ben ik pas om 10.30 opgestaan. Arme Hw moest werken dus hij moest er om 7.45 uit. Dat vond ik wel een beetje zielig voor hem maar het is goed gegaan vandaag. Ik ben ook nog altijd fit. Om 11.20 ben ik met de taxi naar het kantoor gegaan om mijn paspoort en een formulier voor de visumaanvraag in te leveren. Daarna had ik met Michael afgesproken (zie who's who). We zijn bij RakuRaku (Japans) gaan lunchen. Vervolgens ben ik met hem naar Total Fitness gegaan om een abonnement af te sluiten. In GZ zijn er geloof ik wel 12 locaties van TF. Ik heb nog een beetje uit kunnen helpen met vertalen. Michaels Chinees is wel redelijk. Als afsluiting van de lunchperiode hebben we nog een groot glas ijskoffie gedronken.
Net heb ik voor het eerst in tijden weer eens klarinet gespeeld. Het ging best nog wel goed :) Misschien is mijn speeldip dan toch langzaam op aan het lossen!

P.s. Met dank aan mijn vakantiegangers Willem en Emelie heb ik nu heel veel leuke foto's van GZ en omstreken. Ik zal er elke blog eentje bijzetten.

Geen opmerkingen: