maandag 25 augustus 2008

Wie weet nog een leuke titel?

Vanmorgen ben ik maar weer eens gaan fitnessen. Om 13.00 ben ik samen met de moeder van Haiwen naar de spa geweest. Zij had een facial en ik een Thaise massage (door 2 pers). Na de massage heb ik nog in een soort mini sauna gelegen. Zo eentje waar alleen je hoofd niet inzit. Toen ik daar inlag kreeg ik ook nog een hoofdmassage. Zeeeeeeeer relaxed allemaal :)
Voor de rest heb ik op youtube wat mantra's gezocht en een begin gemaakt met het bestuderen van de hart sutra. Net belde mam en dat was erg gezellig. Hierboven een foto van de steiger van diverse bootjes. Hier vertekt o.a. de pont naar de andere kant van de rivier (nou ja, dat doen pontjes meestal, he?). 

21.06
O ja, nog even iets grappigs: Ik ging vanmiddag mascara kopen. Dat is al best ingewikkeld want je moet eerst naar het rek waar een verkoopster bijstaat. Vervolgens zeg je welke mascara je wil hebben. Dan wordt er een bonnetje geschreven. Met dat bonnetje moet je dan naar de kassa om af te rekenen en vervolgens kun je de mascara gaan ophalen. Ik zei tegen de verkoopster: "Doe maar zwarte" zegt zei: "We hebben alleen maar zwart". Hihi, daar had ik nog niet aan gedacht. In NL moest ik altijd opletten om niet bij de bruine of de blauwe uit te komen. Uniformiteit heeft zo zijn voordelen ;)

Geen opmerkingen: