zondag 24 augustus 2008

Ladies

Zo lopen nagenoeg alle dames hier rond: met een parasolletje! Ten eerste is de zon gewoon te fel en ten tweede willen ze niet bruin worden. 
Zometeen komt Qi voor klarinetles. Dat is de eerste leerling die weer gaat beginnen. Hij belde gisteren. Mickey komt vrijdag geloof ik de hele middag. Dan kan hij naast de les ook computeren en met de Wii spelen. 's Avonds worden we getrakteerd op uit eten omdat hij op een hele goede school is aangenomen. Maarrrrr, dat is allemaal vrijdag pas, wie weet wat er nog gaat veranderen....... Ashan is blij dat ik terug ben en we hebben lekker gespeeld vanmorgen. Het was wel even anders dan in Stein in het bos ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Joke,
Je verhalen lees ik nog steeds met plezier.
Ik probeer nu hoe ik je een reactie moet sturen. Groet, Mariette

Anoniem zei

Dag Joke,
Je verhalen lees ik nog steeds met plezier.
Ik probeer nu hoe ik je een reactie moet sturen. Groet, Mariette

Anoniem zei

He Joke!
De IKEA al gevonden?? ;)
Wij zijn er van de week zelfs nog een keer geweest voor een kastje voor de nieuwe tv op de slaapkamer. Tja, als het uit 'eigenbelang' is gaan de mannen wel mee...
Groetjes uit Nederweert!
Cyrina