donderdag 11 september 2008

..........

Hier een suffe Joke uit Guangzhou. Vandaag ben ik absoluut niet hitteproof. Ik heb het heet en ben loodzwaar :( Ik weet niet precies wat er aan de hand is, want het is hier nogal vaak heet en dan heb ik er geen last van. Nou ja, "this too shall pass" hoop ik dan maar ;)
Morgenvroeg hebben we om 10.30 een doorloop voor het concert. "Reflets d'un temps disparu" is een erg mooi celloconcert. Het is een modern stuk maar wel melodieus. De solist (volgens mij heet 'ie Wang) is heel heel heel erg goed. Don Juan spelen we morgen pas weer.
Zometeen komen Tom en zijn moeder bespreken wat een goede aanpak voor zijn lessen zou kunnen zijn. Volgens mij komt de moeder van Hw ook. Echt zo'n Chinese "gathering" dus. 
Jullie krijgen het nog wel te horen/lezen, hihi.

Geen opmerkingen: