vrijdag 12 september 2008

Oeps...illegaal verblijf!

Vanmorgen kwam ik erachter dat ik vorige week twee dagen zonder visum in China doorgebracht heb. Mijn oude visa was al verlopen en de nieuwe was er nog niet. Nu maakt het allemaal geen fluit uit hoor want het kwam door de langzame actie van het orkest. Nu ben ik inmiddels weer legaal aanwezig, hihi. Michael heeft mijn paspoort gisteren opgehaald op kantoor want hij moest de zijne ook halen. Scheelt weer een tripje! Het ging wel goed gisteravond met Tom. Hij heeft een flinke peptalk gekregen en dat was het wel zo'n beetje. Het concert van vanavond moet haast wel geweldig worden want het was echt een zooitje net. Je weet wat ze van slechte generales zeggen he ;)
Verder ben ik bezig geweest met het regelen van een basklarinet. Er komt blijkbaar een nieuwe maar geen mens weet wanneer. Ik heb nu met ZhangShi geregeld dat ik op de zijne ga oefenen. Vanavond ga ik concreet met hem afspreken hoe en wat en wanneer enzo.
Zometeen ga ik fitnessen, in de airco wel te verstaan. Het is weer "lekker" warm vandaag.

Geen opmerkingen: