zondag 7 september 2008

Hallo allemaal,

Zozo, na twee dagen heftige werkinspanningen kan ik vandaag even bijkomen...Hihi, morgen moet ik weer werken want we hebben al op vrijdag concert. Het klinkt erger dan het is want ik hoef 's middags pas. We gaan dan aan Don Juan van Strauss repeteren.
Bij mij thuis is het nu wat netter want er zijn 2 kasten bijgekomen :) Alle losse zooi zit nu netjes geordend achter deuren.
Het was leuk om een kijkje te nemen in de universiteit gisteren. De Engelse naam is Sun Yat-Sen university en schijnt nogal bekend te zijn. Het is een enorme campus met veel groen. Het deed erg Europees aan. Het eten in de kantine was goed verzorgd en lekker. We kregen echt een enorm dienblad met vanalles wat erop. Bijna niemand kreeg alles op (ik ook niet).
Haiwen is zich klaar aan het maken om te gaan tennissen. Ik ben na aan het denken wat ik zal gaan doen. Om 17.15 heeft YongQi les. Clarke is vanmorgen ook geweest. Net hebben we met familie Feng geluncht in het restaurant van ZhongHaiMingDu. Haiwens oom en tante waren er ook. Qiang is dit weekend in Shenzen dus kon ze niet mee.
Het is trouwens nog altijd heet en vochtig. Vorige week vertelde mijn trainer me dat er koude lucht in aantocht was. Ik vroeg:"O ja? Hoe koud wordt het dan?" Zegt 'ie met een uitgestreken gezicht:"29 graden". Pffffffffff, rare mensen die Chinezen!

Hier weer eens een foto uit de vakantie collectie:

Geen opmerkingen: