vrijdag 26 september 2008

Het mysterie van de flipflops oftewel toeval bestaat niet

Vandaag is een paar flipflops van 2,50 dan toch kapot gegaan.
Het gebeurde tijdens het wandelen van de bushalte naar de concertzaal. Het stukje dat tussen de grote teen en volgende teen inzit kwam helemaal uit de zool. Niet zo handig dus maar ik kon nog wel wat verder sloffen. Het ging alleen niet echt goed. Ik liet Roddy de schade zien en hij zei: "O, ik heb net vandaag flipflops meegenomen om na de repetitie aan te trekken". Hij kwam namelijk mee naar mij toe om te chillen en daarna met Hw, mij, Adriana en Luan uit te gaan eten. Normaal gesproken neemt hij dus NOOIT extra schoenen/flipflops mee. We hebben het er uiteraard uitgebreid over gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat toeval niet bestaat :)

Hier een avondfoto met regen. Het heeft vanavond weer flink geplenst. We zijn behoorlijk nat geworden op weg naar het restaurant.

Geen opmerkingen: