zondag 14 september 2008

Het Zhuhai verhaal

In de slideshow een impressie van ons weekendje in Zhuhai. Echt op z'n Chinees met heel veel mensen samen. De lijst: fam Feng, grootouders en ouders van Mickey en Mickey zelf, een schoolvriendin van Haiyan (moeder van M.) en haar dochter. Vandaag kwamen daar nog de zus en de zwager van Steven (de vader van Mickey) en hun 2 kinderen bij (de neefjes van Mickey dus). We hadden drie auto's nodig om ons te verplaatsen.
Gisteren zijn we naar de Karaoke geweest. Helaas was de plek met een ruimer aanbod van liedjes al vol. We gingen naar een iets minder uitgebreide. Daar hadden ze wel heel veel Chinese liedjes. Gelukkig ken ik er inmiddels een paar dus ik heb ook gezongen. De rest van de tijd zijn we voornamelijk gaan uiteten. Hihi, zeer Chinees dus. Zelf heb ik weinig gegeten want het is erg heet en daardoor heb ik geen honger. Het was wederom allemaal superlekker (zie foto's hihihi). Gisteravond zijn we naar de voetmassage geweest. Daar zeg ik natuurlijk nooit "nee" tegen. Vanaochtend ben ik om 6.00 gaan joggen. Langs Macau af om het zo maar te zeggen. Dat ligt namelijk aan de andere kant van het water. Na het joggen ben ik maar weer gaan slapen want de rest was in diepe zondagsrust verzonken.
Om 16.20 waren we weer thuis. Om 17.00 ben ik met Hw gaan tennissen.
Nou, de rest van het verhaal is in de foto's te zien. Enjoy!


Geen opmerkingen: