zaterdag 13 september 2008

Zhuhai

Daar gaan we zometeen heen. Ik weet niet wat we precies gaan doen maar Haiwen, Qiang en Mickey gaan ook mee :)
Het concert was OK. Helaas was de solist 's avonds niet zo in vorm. Het was nog altijd heel goed maar dat beetje extra ontbrak. Een keer hebben we een toon van 4 tellen wel 16 tellen moeten aanhouden om de boel weer recht te trekken. Don Juan ging aardig. Na het concert is Qiang Roddy, ChongLee (vriend van Roddy) en mij op komen halen. We zijn even bij CL's huis langsgegaan om Roddies spullen af te zetten. Qiang is even mee naar boven gegaan om het huis te "checken". CL werkt voor Heineken en Tiger bier en heeft een mooi appartement van de zaak. (Drie badkamers, mega luxe, heel groot en drie keer in de week een schoonmaakster van het complex) Ik had het al een keer gezien en ben dus bij de auto gebleven. Na deze actie zijn we ergens wat gaan drinken.


Later kwamen Michael en een vriendin van hem ook. Michael moest na de pauze ook nog spelen (Dvorak 9). We hebben hem gevraagd of het leuk zou zijn om te blijven luisteren. Hij zei:"Nou, als ik zou kunnen kiezen, zou ik alvast naar de bar gaan." Zo gezegd, zo gedaan. Michaels gast vond de symphonie overigens heel mooi. Ik ben wel blij dat Qiang meegegaan is. Zowieso is dat heel gezellig en met de auto gaan is natuurlijk ook fijn. Vooral met concertkleren, een klarinettas, een handtas, een basklarinet en een basklarinet standaard. Jaja! Je leest het goed! Ik heb de basklarinet meegenomen gisteravond :) Helaas heb ik vandaag heel weinig tijd. Kijk, ik ben nu natuurlijk allang op (7.37) maar Haiwen en de meeste buren nog niet, ben ik bang. Ik ga om klokslag 9.00 even oefenen. Om 9.30 vertrekken we al.

Geen opmerkingen: